Reklama marki Converse

Co roku w Gdyni odbywa się kilkudniowe muzyczne święto, czyli Open’er. W trakcie kilkudziesięciu godzin na wielu scenach swoje muzyczne talenty prezentują zarówno największe gwiazdy estrady jak i ci, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę. Jest to istotny punkt w kalendarzu wielu osób, dlatego też firma Converse uznała, że skoro są jej bliskie muzyczne wartości to nie może jej zabraknąć na tej imprezie. Jej spore zaangażowanie w tworzenie specyficznego klimatu tego miejsca było widoczne chociażby w trakcie edycji z 2011 roku, która idealnie zgrała się z prowadzaną ówcześnie przez markę kampanią pod tytułem „The Wright to…”.

Rzecz jasna firma nie poszła na łatwiznę jak czyn to wiele konkurencyjnych firm i zamiast wystawić swoje trampki licząc, że niektórzy goście festiwalu je kupią, postanowiła iść inną drogą. Na stoisku producenta każdy zainteresowany mógł złapać w rękę marker i wypisywać co mu się tylko żywnie podobało na zawieszonych wszędzie płótnach. W ten sposób firma nie tylko zrealizowała odgórne założenie swojej kampanii, ale również udowodniła, że takie słowa jak kreatywność, czy nietypowe podejście nie są jej obce. Oczywiście, producent pragnie, by jego trampki Converse sprzedawały się doskonale, ale nie chce osiągnąć tego za pomocą zwykłych, nudnych sztuczek. Zdecydowanie większy potencjał widzi w nawiązaniu kontaktu z młodymi ludźmi, którzy cenią sobie szacunek w stosunku do ich upodobań oraz wolności.